Кейс №1

Кейс №1 - тематика "Краса та здоров'я" - B2C - геотаргетинг: Європа, США - конверсія ~4,43% - ведемо акаунт Google Adwords з квітня 2017 року

Як великі бюджети та висока вартість кліку не злякали клієнта — в результаті тривала вигідна співпраця, яка продовжується по сьогоднішній день.

Краса та здоров'я

Вид бізнесу: B2C
Географія: США, Європа.
Дата запуску рекламної кампанії: квітень 2017 року.
Мета рекламної кампанії: ліди в будь-якій формі (заявки, запитання в онлайн-чаті, підписка на поштову розсилку, телефонний дзвінок, повідомлення на e-mail).
Конверсії, що відстежуються: заявки, запитання в онлайн-чаті, підписка на поштову розсилку.
Результат: середній % конверсії по сайту 3,62%, по рекламній кампанії 4,40%.
Ефект брендування: збільшення к-ті відвідувачів сайту та заявок за рік орієнтовно на 50%.
Період співпраці: станом на липень 2018 року більше 15 місяців і працюємо по сьогоднішній день.
Інструментарій: Google Adwords, Google Analytics, Google Tag Manager.

Що було зроблено: аналіз бізнесу та цільової аудиторії, визначення найбільш цільових ключових запитів. Тестування точної відповідності та фразової відповідності по найбільш гарячим цільовим запитам. Налаштовано пошукову кампанію, КМС. Так як КМС дає досить дорогі заявки, його використовуємо лише під час сезонних акцій з хорошими знижками. 

За перші кілька місяців відсіяли кілька запитів в точній відповідності та деякі у фразовій відповідності. Також фільтрували деякі слова в мінус-запити. Орієнтувались в основному на макроконверсії в розрізі кварталу, але паралельно звірялись і з важливими мікроконверсіями. В результаті знайшли найбільш вигідні по конверсіях запити в точній та фразовій відповідності.

Вся аналітика в системі Google Analytics налаштована нашими спеціалістами через Google Tag Manager. Зручні налаштування мікро- та макроконверсій, синхронізація з Google Adwords, імпорт та налаштування конверсій в Google Adwords, вибір зручної моделі атрибуції в Google Adwords - допомогли досягти оптимальних результатів всього за 3-6 місяців. Зараз підтримуємо досягнуті результати, часом розширюємо рекламну кампанії на інші країни, тестуємо менш цільові, але тематичні запити на акційні пропозиції.

Бонусний ефект: з моменту початку співпраці кількість заявок постійно зростала не лише по нашому рекламному каналу Google Adwords, а й по органічній пошуковій видачі Google. Зазвичай це пов'язано з тим, що люди довго приймають рішення по вартісним покупкам і зайшовши на сайт по рекламі вперше, наступного разу вже заходять на сайт на пряму або шукають його через Google по назві бренду. Таким чином, наша рекламна кампанія принесла ще більше заявок, аніж ми можемо побачити на скріншотах по каналу googe / cpc. Частина заявок google organic та direct / (none) надійшла завдяки рекламній кампанії Google Adwords.

Довготривала співпраця - ключ до успіху будь-якої рекламної кампанії. Для конкурентних тематик це від 6-12 місяців. Для слабо конкурентних від 2-6 місяців.