Кейс №1

Кейс №1 - конверсія ~1,07%
Інвестували 62 038 грн
203 заявки, з яких 85 цільові

Як отримувати в 5-6 разів дешевші кліки та конверсії в дуже конкурентній ніші з неймовірно високою ціною за клік в пошуковій рекламі

Кейс №1

Інвестували в рекламний бюджет Google Adwords 62 038 грн. Отримали 203 заявки, з яких 85 цільові. Кількість продажів невідома, але враховуючи те, що клієнт задоволений та готовий продовжувати співпрацю далі - продажі були і вони були вигідні. 

Дані за 3,5 місяці роботи з клієнтом. Це робота з обмеженим бюджетом. По суті ми не охоплюємо весь ринок так як клієнта влаштовує такий потік заявок.

Конверсія з реклами Google Adwords ~1,07%

Вартість кінцевого клієнта, який серйозно цікавився покупкою квартири ~729,9 грн. Нижче скріншот з Gogle Analytics, де ми бачимо % конверсій по всім каналам трафіку. Варто врахувати що ми не встановлювали колтрекінг, тому дзвінки не враховані, а це ще ~30% додаткових заявок (цифра орієнтовна, зі слів клієнта).

Другий Скріншот показує заявки з онлайн-чату JivoSite.

Що було зроблено?

1) Так як сфера забудовників для нас не нова (це вже 6-й сайт по новобудові за останні 5 років) - ми одразу ж налаштували все згідно свого досвіду.
2) Налаштована пошукова кампанія з точними та фразовими відповідностями найбільш цільових ключових запитів. Також кілька дуже жирних запитів в широкій відповідності з модифікатором +. Окрім того, окрема пошукова кампанія з ключовими запитами по назвах конкурентів (так, хтось каже що це не дуже коректно, і хтось від цього відмовляється, але світова практика показує що це нормально).

!Лайфхак №1!
Усі звикли налаштовувати рекламу так, щоб обов'язково бути в першій четвірці (вгорі над пошуковою видачею). В даному прикладі середня вартість кліку коливається від 14 до 25 грн. Це дуже дорого і нам такі ціни абсолютно не підходять. Тому ми занижуємо ставки так, щоб бовтатись десь між 4 та 6 позиціями (або остання позиція вгорі або внизу). Досвід показує що при великій ємності ринку та невеликому бюджеті набагато цінніше отримати в 2-3 більше кліків, аніж гордо бути в топ 1-2 і отримувати всього кілька кліків на день.
На цьому скріншоті бачимо що система каже що наші ставки низькі, CTR в нас низький, середня позиція 4,0 і так далі..., але ціни за клік та конверсії прекрасні!

3) Налаштована ОКМС реклама (не плутати з КМС - це абсолютно різні речі) на ключові запити на два сегменти:
- цільові ключові запити;
- запити з назвами конкурентів.

!Лайфхак №2!
ОКМС це неймовірно крута штука, яка дозволяє отримувати кліки за значно нижчою ціною (в нашому випадку майже в 2 рази дешевше, ніж і так вже занижені до мінімуму ціни, або в 4-6 разів дешевші за ціни в топ 1-3) і показувати наші оголошення точно тим же людям, які вбивали наші ключові запити на пошуці за останні 24 години.
P.S. ОКМС працює дуууууже вигідно лише коли ціна за клік дуже висока, в інших випадках раз на раз не приходиться. Варто уважно слідкувати за нею та тестувати якість трафіку. Буває зовсім не вигідно та збитково.
На скріншоті бачимо що на ОКМС пішло десь 30% від усього бюджету і ціни за клік там нижчі, аніж на звичайному пошуці.

4) Налаштований ремаркетинг на всіх, хто були на сайті (ремаркетинг не сегментували, бо переходів в принципі не так вже й багато).
5) Веб-сайт передає дані в аналітику, де ми бачимо ефективність усіх ключових запитів, типів відповідності та інші налаштування, на базі яких ми відключали не ефективні налаштування та підсилювали вигідні зв'язки налаштувань. В цьому проекті найціннішими оптимізаціями були:
- перенесення деяких запитів з ОКМС на пошук без ОКМС;
- відключення сайтів, які давали багато переходів по ОКМС, але конверсії вдвійчі дорожчі за середньостатичні (це було всього лиш 2 сайти, але вони брали левову частку бюджету ОКМС).

Дані по витратам в Google Adwords

Нижче ми можемо побачити як розприділялись витрати по різним кампаніям в Google Adwords.

Висновки

Незважаючи на неймовірну конкуренцію та високі ціни, добре знаючи рекламні інструменти та маючи великий досвід, завжди сходу можна налаштувати рекламну кампанію так, що з перших днів вона буде працювати ефективно. Усі оптимізації, які проводились по даному проекту реально економили до 10-20% бюджету. Тобто, 80% ефективності були закладені одразу на старті рекламної кампанії - і це все завдяки 9-річному досвіду, який дозволяє бачити можливості там, де здається що їх зовсім немає із-за сильної конкуренції та дороговизни вартості кліку.

Пам'ятайте, вихід є завжди! Особливо, якщо у Вас дійсно якісний товар чи послуга.

Довготривала співпраця - ключ до успіху будь-якої рекламної кампанії.
Для конкурентних тематик це від 6-12 місяців. Для слабо конкурентних від 2-6 місяців.

Виникли запитання?

Залиште свої контактні дані і ми зателефонуємо до Вас.

Виникли запитання? Запитуйте! :)