Кейс №2

Кейс №2 - конверсія ~4,32%
Інвестували 16 521 грн
342 заявки, з яких 75 продажів

Як створення сайту "під ключ" + реклама в комплексі дали відмінний результат

Кейс №2

Інвестували в рекламний бюджет 16 521 грн (9 339 грн в Google Adwords та 7 182 грн в Facebook). Отримали 342 заявки, з яких 204 цільові, які дали 75 замовлень. 

Дані за 3,5 місяці роботи з клієнтом. Це робота лише по деяких областях України, далі плануємо розширення на інші області, але поступово, так як клієнт не встигає з виробництвом.

Конверсія з реклами Google Adwords ~4,32%

Вартість кінцевого клієнта, який зробив замовлення ~220 грн. Нижче скріншот з Gogle Analytics, де ми бачимо % конверсій та відсоткове співвідношення заявок з Google Adwords та Facebook.

Що було зроблено?

1) Проаналізувано бізнес клієнта, визначено сильні сторони. Згідно цього написано УТП та "чіпляючі" тригери. Проведено А/Б тестування різних текстів.
2) Створено сайт на нашій платформі SiteHive (сайт "під ключ" + реклама).
3) Налаштована пошукова кампанія з точними та фразовими відповідностями найбільш цільових ключових запитів. Також кілька дуже жирних запитів в широкій відповідності з модифікатором +.
4) Налаштована КМС реклама на ключові запити на два сегменти:
- цільові ключові запити;
- ключові запити пов'язані з дуже вузько спеціалізованими термінами даної сфери (запчастини, дрібні елементи тощо).
5) Налаштований ремаркетинг на всіх хто були на сайті (ремаркетинг не сегментували, бо переходів було і так дуже мало).
6) Веб-сайт передає дані в аналітику, де ми бачимо ефективність усіх ключових запитів, типів відповідності та інші налаштування, на базі яких ми відключали не ефективні налаштування та підсилювали вигідні зв'язки налаштувань.

Дані по витратам в Google Adwords

Нижче ми можемо побачити як розприділялись витрати по різним кампаніям в Google Adwords.

Висновки

Незважаючи на досить вузьку нішу, комплексний підхід вкотре показав дуже хороший результат. Правильний аналіз бізнесу, визначення УТП та написання тригерів, налаштування рекламної кампанії та веб-аналітики, оптимізація та вдосконалення рекламної кампанії + багаторічний досвід - дають високі результатит навіть сьогодні, коли вже всі бізнеси в інтернеті, в кожного є сайт та реклама.

Довготривала співпраця - ключ до успіху будь-якої рекламної кампанії.
Для конкурентних тематик це від 6-12 місяців. Для слабо конкурентних від 2-6 місяців.

Виникли запитання?

Залиште свої контактні дані і ми зателефонуємо до Вас.

Виникли запитання? Запитуйте! :)