Кейс №3

Кейс №3 - конверсія з Google Adwords ~0,36%.
Інвестували в рекламний бюджет 322 447 грн - Отримали 670 продажів

Приклад успішної співпраці на протязі 2-х років з інтернет-магазином, робота з плагіном e-commerce в Google Analytics та сегментація ремаркетингу.

Кейс №3

Інвестували в рекламний бюджет 322 447 грн Google Adwords. Отримали 670 замовлень через корзину, з яких 603 викупились. Окрім того, було ще стільки ж корзин по іншим каналам трафіку + 30% додаткових продажів через двінки + 15,8% продажів через "плагін замовлення в 1 клік". Так як ніяка інша реклама не проводилась, можна зробити висновок, що всі продажі йшли завдяки рекламі в Google Adwords та Facebook (включали на кілька місяців в високий сезон).

Дані за 21 місяць роботи з клієнтом. Реклама крутилась на всю Україну. Це інтернет-магазин з якісним товаром з Європи. Ціни середні. Конкурентів достатньо. Сайт на самописній CMS, досить простий, але працював досить адекватно.

Конверсія з реклами Google Adwords ~0,36%

Вартість кінцевого клієнта, який зробив замовлення ~534,7 грн. Але тут важливо врахувати те, що такі покупки робляться не завжди одразу, 30% людей замовляють після 2+ відвідування сайту. Тому дуже багато продажів йшли з інших каналів. Фактично продажів було вдвічі більше (!) + ще було +30% дзвінків і +15,8% замовлень через плагін "замовлення в 1 клік". Нижче скріншот з Gogle Analytics, де ми бачимо підтверджуючі цифри.

Що було зроблено?

1) В першу чергу був налаштований модуль Google E-commerce для Google Analytics. З ним ми бачимо зручну статистику замовлень через корзину та цінність цих замовлень.
2) Налаштована пошукова кампанія з точними та фразовими відповідностями найбільш цільових ключових запитів. Також кілька дуже цільових, але мало популярних запитів в широкій відповідності з модифікатором +. Кампанії розбиті на Західну Україну, Київ  та решту України. Ціни на ці регіони як по рекламі так і ціні конверсії завжди різні.
3) Налаштовано три види ремаркетингу:
- пошуковий ремаркетинг по усім існуючим запитам + по деяким інформаційним, які зазвичай не дають достатньо конверсій, але з RLSA дають вигідні продажі;
- динамічний ремаркетинг - це коли оголошення показуються також в КМС мережі, але формуються динамічно з фото, назви товару та ціни самих тих речі, які переглядалися клієнтом;
- звичайний ремаркетинг КМС на лише один сегмент людей - тих, що були на сайті більше 8 хв.

!Лайфхак №1!
Нашою цільовою аудиторією є жінки 25-45 років з рівнем достатку вище середнього, які дуже вибагливі та перебирають багато сайтів перш, ніж зробити покупку. Аналізуючи дані з Google Analytics під різними кутами, ми натрапили на цікаву закономірість - люди, що перебували на сайті більше 8 хв робили покупки в 10 разів частіше (!). Ви можете собі таке уявити? Всього лиш 16,49% відвідувачів сайту купили 77,5% товару. Звісно що це ідеальний список для ремаркетингу. І тільки цей сегмент ремаркетингу був вигідний та давав дешеві конверсії. Деталі на скріншоті.


5) За два роки час від часу проводили експерименти з КМС та Facebook. Найкраще себе показали місяці високого сезону в Facebook - вартість конверсії була вдвічі нижчою, аніж в Google Adwords, але це лише 3-4 місяці на рік. В інший час лише Google Adwords дає стабільно вигідні продажі.

Дані по витратам в Google Adwords

Нижче ми можемо побачити як розподілялись витрати по різним кампаніям в Google Adwords. Тут же і видно експериментальні не вигідні кампанії і дуже вигідні по ремаркетингу.

Висновки

E-commerce досить специфічний для реклами та просування. Тут значно нижчий % конверсій, дешевші кліки та є можливість відстежувати замовлення через корзину. Тут довго думають перед покупкою, по кілька разів повертаються на сайт і лише потім купують. Є досить хороший приріст брендових запитів від вже постійних клієнтів. Також провівши багато різних експериментів ми виявили що:
- пошукова реклама найбільш вигідна на протязі всього року;
- Facebook вигідний лише в високий сезон (3-4 місяці на рік);
- КМС лише по ремаркетингу;
- високочастотні запити лише по пошуковому ремаркетингу.

Загалом, найважливіше для нас те, що клієнт задоволений, завжди розпродує актуальний асортимент, працює з нами вже майже 2 роки і продовжує працювати далі.

Довготривала співпраця - ключ до успіху будь-якої рекламної кампанії.
Для конкурентних тематик це від 6-12 місяців. Для слабо конкурентних від 2-6 місяців.

Хочете так само?

Залиште свої контактні дані і ми зателефонуємо до Вас.
Спроектуємо та втілимо в життя індивідуальну стратегію
пошуку клієнтів саме для Вашого бізнесу

Виникли запитання? Запитуйте! :)