Блог SiteHive

Контекстна реклама Google Adwords не працює. А ви впевнені в цьому?

Контекстна реклама Google Adwords не працює. А ви впевнені в цьому?

Ми часто чуємо від наших клієнтів, що контекстна реклама Google Adwords дорога і не вигідна. Хтось навіть каже, що SEO вигідно, а контекстна реклама не вигідна, так як за неї треба платити постійно, а SEO нібито може бути “вічною халявою”...

Дурень думкою багатіє

Але чомусь такі фрази кажуть лише ті, хто не пробував робити хоча б 6 місяців підряд SEO чи 6 місяців підряд контекстну рекламу. Подібні фрази популярні серед тих, хто або не робив рекламу взагалі (чув десь на семінарах чи крутих форумах, читав, друг підказав, кум, брат, сват, одним словом будь-хто, але не власний досвід), або робив її досить короткий період часу, наприклад, 1-2 тижні чи 1-2 місяці, ну або з сумнівними спеціалістами (про це ми ще поговоримо пізніше).

Ті хто заробляють - мовчать

Так складається враження, що ті, хто десь щось чув мають негативну думку про рекламу, якої навіть толком не пробували. І саме вони більше всього про це говорять з почуттям якоїсь глибокої впевненості та експертності. А ті, хто робив рекламу довше і робить її і по сьогоднішній день - тихенько сидять і не булькають. Чому так? Ну, як мінімум тому, що заробляють на тому нормальні гроші і не хочуть “розказувати про це іншим” (дійсно, для чого плодити конкурентів). Також тому що настільки завантажені роботою та замовленнями, що буквально не мають часу щось комусь розказувати та доказувати. Зараз для них важливо втриматися на хвилі успіху, розвинути бізнес та по максимуму на цьому заробити.

Невже ваші конкуренти дурніші за вас?

Для тих, хто каже мені що контекстна реклама не вигідна, я завжди говорю одну фразу: “Ви впевнені? А давайте подивимось чи ваші конкуренти її використовують”. Після такої фрази вираз обличчя різко змінюється. Глибока впевненість у своїй правоті кудись зникає. Люди згадують, що дійсно, їх конкуренти використовують рекламу і досить давно. Виникає думка - невже мої конкуренти на стільки нерозумні, що ось так не вигідно зливають свої гроші. Чи можливо це я був не правий?

Далі буде...

І на цьому ми можемо зупинитися. Якщо у вас виникли такі думки - ви на вірному шляху. На шляху, який визнає істину, якою б вона не була і тепер вам стає дійсно цікаво, а як зробити так, щоб контекстна реклама була вигідною та приносила прибутки мені, а не тільки моїм конкурентам. І про це ми поговоримо в нашій наступній статті під назвою “Як обрати агенцію по рекламі”.

Виникли запитання? Запитуйте! :)