Випуск №3 Для Кого?

Для Кого?

У попередній статті "Навіщо?" - ми детально розписали мету проекту SiteHive (навіщо він був створений). Відразу ж після прочитання статті, напевно, у багатьох з вас виникло питання: "А для Кого ви створили SiteHive? Або Кому може бути корисний проект SiteHive?". Саме це питання ми спробуємо розкрити в даній статті.

За багато років роботи в сфері реклами та створення сайтів я побачив чимало різних як вже давно існуючих Бізнесів/Підприємців, так і тільки початківців-стартаперів та самозайнятих підприємців. З кимось ми добре спрацювалися і отримали відмінні результати. З кимось не склалося, так як реклама була збитковою або ледь-ледь виводила прибуток підприємства в нуль.

Я багато часу розмірковував - "Чому так?". Чому в одних все виходить відразу ж, на самому початку, або буквально через кілька місяців вони виходять в хороший плюс. Вже за 1-2 роки їхній Бізнес розростається і розширюється, рекламний бюджет збільшується в 5-10 разів, і їм це вигідно, так як прибуток зростає так само або навіть більше.

І в той же час, чому у інших налаштовуєш рекламу так само добре, як і першим. Оптимізуєш все, стежиш за аналітикою, поведінковими факторами, вносиш правки як в рекламну кампанію, так і в сайт (якщо є така можливість, звичайно), але все одно бізнес у них не йде.

Таким чином, завдяки можливості спостерігати такі приклади десятками, в якийсь момент у мене почало формуватися певне розуміння ситуації. Я зрозумів що не все те Бізнес, що десь якось приносить тобі прибуток. Якщо Ви один раз або кілька разів заробили на чомусь гроші, це зовсім не означає, що це можна повторити і робити це регулярно/стабільно, розвивати і примножувати ці можливості.

Бізнес це в першу чергу унікальна послуга, яка потрібна ринку. Якщо Ви пропонуєте рівно те, що вже існує, без будь-якої доданої вартості (чогось цінного, чого немає у інших), то швидше за все Ваша справа провальна. Навіть якщо Ви якось десь змогли заробити на цьому - це просто випадковість із серії виграти в лотереї. Якщо спрацювало один раз, то взагалі не факт, що спрацює в інший раз.

Натомість, всіх тих клієнтів, які успішно і швидко розвивалися завдяки нашій рекламі об'єднував один важливий нюанс - унікальність їхньої торговельної пропозиції (УТП). Причому найчастіше унікальність пропозиції складалася з одного або декількох нижче перерахованих аспектів:

  • ціна;
  • ексклюзив;
  • асортимент;
  • якість;
  • додаткові послуги.

Якщо у Бізнесу присутні більше одного з перерахованих вище аспектів - успіх гарантований практично на 100%.

Давайте розберемо для прикладу кожен з цих аспектів

Ціна

Є величезний сегмент людей для яких ціна в принципі вирішальний тригер для покупки. Крім того, є люди, яким важлива якість, але вони не хочуть переплачувати, тому купують там, де просто та сама якість, але дешевше. Тому, якщо Ваш товар/послугу можна купити десь дешевше - Вам варто задуматися над оптимізацією процесів з метою здешевлення свого товару/послуги.

Ексклюзив

Деякі види бізнесу виробляють те, чого немає більше ні в кого. Якщо це ще й потрібно ринку - успіх гарантовано. Тут все просто та логічно.

Асортимент

Іноді, особливо в сферах товарного бізнесу, людям важливо щоб в одному місці можна було замовити все відразу. І не важливо що ціни можуть бути трохи вище. Час заощаджений на покупку в різних місцях, вартість доставки окремих маленьких покупок і багато інших дрібниць грають тут ключову роль. Тому, якщо Вам не вигідно конкурувати за ціною - ви можете взяти асортиментом.

Якість

Для людей трохи більше досвідчених по життю і трохи більше заможних - якість грає ключову роль. Вони вже знають що "Скупий платить двічі" і на деяких речах краще не економити. Тому, якщо у вас дійсно якісно, то завжди можна робити на це акцент. І тут ціна або асортимент вже не грають настільки важливу роль. Часто за гарантію якості переплачують дуже велику ціну.

Додаткові послуги

Знову ж таки, якщо Ви продаєте товари/послуги, які не ексклюзивні, не дешеві і не в широкому асортименті - Ви завжди зможете зацікавити свого клієнта додатковими послугами, які суттєво полегшать йому життя. Причому найчастіше це зовсім не складні і недорогі послуги, але вони важливі так як рятують клієнта від якихось дрібних, але важливих і неприємних задач. Наприклад, приємно коли можна не просто купити диван в магазині, а ще й замовити доставку додому. І тут же не просто доставку додому, а ще й підйом на ваш поверх і занесення цього дивана в квартиру на потрібне місце.

Так ось до чого я все це вів. Якщо у Вашого бізнесу немає вище перерахованих аспектів, хоча б в одиничному екземплярі - навряд чи ми або будь-хто інший зможе Вам допомогти. Краще гірка правда, ніж солодка брехня.

Якщо ж у Вас є хоча б один аспект або навіть цілих два - ласкаво просимо в клуб успішних клієнтів SiteHive :) ми можемо зробити для Вас класний сайт, рекламу, постійно розширювати і розвивати їх - і все це буде приносити Вам гарний прибуток і можливість рости/розвиватися.

Так для кого ж SiteHive?

Найчастіше серед наших успішних клієнтів можна зустріти:

  1. маленькі підприємства/цеха/виробництва (10-50 чоловік), які багато років на ринку роблять дуже добре свою роботу і просто ще не добрались до інтернету. Можливо у них і було пару сайтів, але все якось не складалося, так як особливо цим ніхто не займався;
  2. приватні підприємці - досвідчені вузькоспеціалізовані фахівці, які або ще не повністю завантажені роботою, або хочуть трохи розширитися, що вимагає різкого збільшення клієнтів;
  3. стартаперів з хорошою ідеєю, по суті унікальною затребуваною на ринку послугою, яким потрібно швидко заявити про себе і підтримувати певну репутацію.

Для кого проект SiteHive НЕ підходить:

  1. інтернет-магазини, більшість товарних бізнесів, де маленька маржа і зовсім не унікальний товар (до того ж ми поки не робимо магазини з кошиком);
  2. псевдопідприємців що вважають себе підприємцями бо вибили десь якусь знижку в якогось крутого бренду і тепер вважають, що надивившись якихось бізнес-семінарів про швидкий старт продажів в інтернеті, можуть глибинно освоїти поняття "лідогенераціі" та іншого "інтернет-успіху";
  3. стартаперів з поганою не унікальною або унікальною, але взагалі нікому не потрібною ідеєю :) таких завжди було дуже багато. Тут без коментарів.

Ну ось якось так. Якщо Ви сумніваєтеся чи підходить Вам проект SiteHive, чи зможемо ми Вам допомогти і взагалі взаємовигідно довгостроково співпрацювати - звертайтеся до нас на пряму, не соромтеся ;)

Кожен запит індивідуально докладно розглядається - ми досліджуємо Вашу бізнес-нішу в інтернеті, порівняємо Ваші УТП з конкурентами і докладно аргументовано спираючись на факти презентуємо отримані результати дослідження.

Так, іноді ми можемо помилятися :) ми теж люди, нам теж властиві помилки. Тому не вірте нашому вердикту на всі 100%. Якщо ми Вам відмовили в будь-яких гарантіях або навіть у створенні сайту, але Ви вважаєте що ми не праві - пробуйте зробити сайт з іншими веб-студіями, а раптом вийде. Всього пару місяців тому до нас звернувся клієнт, якому ми не давали гарантію результату - я реально говорив що швидше за все у нього нічого не вийде, так як ніша ну дуже вузька і досить конкурентна.

І цей випадок зіпсував всю мою статистику прогнозів :) зараз у цього клієнта найкрутіша конверсія - стабільно 5% вже протягом 3 місяців поспіль. Доречі, це вкрай рідкісна хороша цифра, при тому що кліки там дешеві і сайт взагалі теж дуже простий.

На цьому ми закінчимо статтю "Для Кого?" та підемо готуватися до статті "Як?", що теж важливо ;)


Маєте що сказати з цього приводу? Пишіть в коментарі :)