Блог SiteHive

Як обрати веб-студію для створення сайту?

Як обрати веб-студію для створення сайту?

Це питання, мабуть, буде актуально завжди. Хтось робить сайт вперше, хтось вдруге, а хтось робить вже 5-й сайт. Суті це не міняє. Кожного разу ми дізнаємось щось нове, кожного разу усвідомлюємо свої помилки та на цей раз шукаємо кращого. І кожного разу ми наступаємо на одні і ті ж самі граблі…

Нам вішають на вуха “макарони” досвідчені менеджери по продажах. Люди, які приймають десятки дзвінків на день і знають всі секрети людської психіки. Продавці від Бога чи просто хороші балакуни — вони завжди нам щось впарюють. І якщо ми не “ведемся” на першого чи другого, то якийсь 5-й чи 10-й чимось нас таки “зачепить” і ми погоджуємось на співпрацю.

А через 3 місяці ми розуміємо що сидимо біля розбитого корита :)

Чому це корито так часто трапляється в нашому житті?

Сама модель навчання на помилках дуже застаріла, практично архаїчна. Сучасна цивілізація розвинулась тільки завдяки тому, що досвід та будь-яка інша важлива інформація ефективно передавалась від людини до людини. Минаючи етап власного переживання певного досвіду. Тому використовувати інформацію та досвід інших людей вигідно та перспективно. Так ми встигаємо зробити на багато більше. До того ж сьогодні для отримання нової унікальної інформації потрібно всього лиш кілька вільних хвилин, комп’ютер чи телефон та доступ до Інтернету.

Засновники веб-студії «SiteHive» працюють в сфері розробки сайтів та реклами в інтернеті вже більше 9 років. Відповідно, накопичили вже такий великий багаж знань, що аж розпирає :) Інколи навіть здається що це загально відомі речі, що всі все розуміють, але насправді це не так. Майже кожного дня до нас звертаються клієнти, які розповідають нам практично однакові історії з типовими помилками, які повторюються усіма, практично без винятку.

Топ-5 історій від наших клієнтів, які вже стали міфами

Міф №1. Для чого придумувати велосипед? Все вже зроблено до нас! Нам потрібно лише встановити та налаштувати вже готовий сайт. Зазвичай це CMS типу Wordpress, OpenCart, Joomla, PrestaShop та інші. (а потім розбите корито :))

Міф №2. Вам потрібний сайт? Зробимо! Унікальний дизайн, верстка та програмування. Це круто, безпечно і ще щось там… Неважливо що там буде наповнюватись, ким і як. Про рекламу навіть не згадуємо. Її буде робити інша компанія. Робимо сайт таким як треба! (без поглиблення в деталі — сайт просто для краси)

Міф №3. Я один, працюю на фрілансі, маю багато досвіду — сам зроблю Вам сайт. Я дизайнер, верстальщик, програміст, копірайтер і може ще навіть рекламщик в одній особі! (багаторукий багатоніг — дешево і сердито)

Міф №4. Ми зробимо Вам Landing Page з конверсією 10%!!! Налаштуємо воронку продажів, лідогенерацію і ващє всьо круто зробимо. І ще багато незрозумілих простим смертним слів типу CPC, CPM, SMM, SMO і т.д. і т.п… (ну Ви поняли, да?:))

Міф №5. У нас круте портфоліо — дивіться скільки ми вже зробили сайтів. Бачите скріншоти? А посилання? По ним можна перейти і побачити що це ми їх робили. Ми вже дуже давно на ринку, тому нам можна довіряти. Просто замовте сайт у нас, а далі все буде круто! (законсервовані та безсмертні, працюють без помилок, в них в апріорі все добре)

Ну і так далі. Подібних історій можна чути і навіть бачити повсюди. І результат майже завжди однаковий — Ви хотіли Одне, розказали Вам Друге, домовились про Третє, а отримали (якщо ще отримали) зовсім Четверте. В результаті — сайт або є, або його немає, суті це не міняє. Продажів та розвитку бізнесу все одно немає.

Що має питатись веб-студія, перш ніж продавати Вам сайт

Ми заснували компанію «SiteHive» з ідеєю створювати дійсно робочі онлайн інструменти для розвитку бізнесу через онлайн. Тому, згідно нашої ідеї, вважаємо що веб-студія, яка розробляє сайти, в першу чергу має створювати ефективні онлайн інструменти, а не просто сайти.

А для того, щоб створити ефективний онлайн інструмент, потрібно задавати правильні запитання, робити логічні висновки, аналізувати конкурентів, конкурентноздатність бізнесу, сильні та слабкі сторони бізнесу, конкурентів і т.д.

Отже, питання, які має задати Вам веб-студія, або ви менеджеру по продажах, якщо він цей момент пропустив:

  1. хто ваша цільова аудиторія? приблизний вік, стать, географія, соціальний рівень, інтереси, хоббі, інші товари та послуги, які вони точно замовляють і т.д.?
  2. яку “біль” клієнта вирішує Ваш продукт чи послуга?
  3. ваші сильні та слабкі сторони?
  4. можливо Ви вже точно знаєте хто ваші конкуренти, адреси їхніх сайтів?
  5. чи є у Вас план просування та реклами сайту загалом?
  6. чи готовий у Вас контент в цифровому форматі (фото, тексти, загальна інформація)?
  7. хто і як буде наповнювати сайт контентом?
  8. чи є у Вас маркетинговий аналіз?
  9. чи є у Вас логотип, брендбук, корпоративний стиль?
  10. які цінності несе Ваша компанія?

Підсумки

Наявність вище згаданих запитань — ознака компетенції людини, яка веде з Вами переговори. Отримуючи відповідь на ці питання стає зрозуміло якою має бути архітектура сайту, структура окремих його елементів та сторінок, наповнення, стилізація, подача головної та другорядної інформації. Хороший сайт, який дійсно буде добре продавати та ефективно працювати має будуватись від голови, а не від пустих емоцій. Логіка, раціональність, знання психології та технологій.

Все, що дуже емоційне та багатообіцяюче, “обо всьом і ні о чьом” — звичайне заговорювання зубів. Вам просто впарюють. Тому будьте обережні та уважно слухайте менеджера по продажам, який консультує Вас з приводу створення сайту. Задавайте йому розумні запитання та добивайтесь чіткої відповіді, адже з’їжджати з конкретних питань — це ще один їхній талант :)

На цьому все. Успіхів Вам у виборі достойного підрядчика! Якщо ж у Вас залишишись запитання — звертайтесь до нас. Допоможемо консультацією та маркетинговим аналізом безкоштовно.

Виникли запитання? Запитуйте! :)